2009-12-30
 20:55:41

Sista för idag..

Nu har jag gjort allt som jag tycker är intressant på internet, så nu vet jag inte vad jag ska göra. Andre kollar fortfarande på ointressanta grejer och jasmin sitter vid  min dator. så jag e ensam, haha. ska packa det jag behöver hem till andre nu, ta något att äta kanske och fortsätta hoppas på att Carolina kommer snart så vi kan åka till André :)

Inte för att det kommer finnas så mycket mer att göra där, men då kan man ju iallafall lägga sig och sova eller något. kan ju inte somna här om vi ska hem till andre om en stund.

Imorgon ska jag hem till mamma och städa och packa min väska och på kvällen åker jag med Andre och hans vänner till Skepplanda vilket ska bli jättekul och jättetrevligt :) är jätteglad över att mina föräldrar äntligen gick med på att låta mig åka. :D Åker imon kväll och kommer hem någon gång på fredag, vet ej när.

På söndag kväll åker jag till Strömstad med underbara människor med! Jippie :D Gänget är samlat igen. förutom august. han var visst upptagen. lite tråkigt men vi kommer ha det kul ändå! =) Eller hur folk?
Erika du hänger väl med? KOm hem på söndag då! DU MÅSTE MED :D

Nu ska jag inte sitta här mer, skriver någon gång imorgon om jag får tid över :) annars hörs vi så fort som möjligt! Pusshej <3

HA EN UNDERBAR NYÅRSAFTON!
GOTT NYTT ÅR =)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: