2009-12-27
 20:21:23

vad gör ni? ... (:

Vad gör ni människor?

Jag har ju nu sett färdigt på one tree hill och ska nu kolla runt snabbt på internet medan jag fyller badkaret med vatten, ska ta mig ett bad ganska fort. är änna dags för det efter de två jobbdagarna utomhus. känner mig inte speciellt fräsch kan jag ju säga, haha. så det är nog dags nu ;)

Efter badet ska jag göra mig iordning och se om jag kanske packar iordning väskan inför pappa imorgon. Ska också hänga upp tvätten, annars får man ju höra av mamma sen att man inte hjälper till. haha.. så nu blir de slapp sen bad, göra sig iordning, packa och hänga upp tvätt. sen hoppas jag mamma kan komma och hämta mig och köra mig till Andre.
Jag ska sova där idag, mys! :)
Dagsbeskrivning / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: