2009-02-09
 16:05:27

13 och en halv timme

Hejsan, jag skulle bloggat igårkväll efter filmen men medans jag låg i soffan med mamma och kollade på the break-up så somnade hon, och bara en liten stund efter det somnade jag med. Inatt sov jag 13 och en halv timme, och det var riktigt längesen jag sov så länge. Men det var riktigt skönt men nu är jag riktigt seg, och måste hitta på någonting att göra nu.

Blir till att kolla på tv en stund, sen en dusch och sen kanske jag tar en tur till backaplan eller stan? Kanske ska kolla om några vill göra något. Jag bloggar om en stund :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Sara

Svar: Vad trevligt att du kommenterade.

Min dagens outfit är som en klännig. Så underdelen och överdelen sitter ihop. En sådan enkel svart kjol kan du hitta på : Lindex eller Gina tricot. Besök gärna min blogg igen och lämna ett avtryck.



PUBLICERAT: 2009-02-09, 16:21:09 | URL: http://saaralii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: