2009-02-10
 00:27:47

15 timmar

G o d k v ä l l

jag kom nu hem för en liten stund sen, följde dennis en bit och mötte sen Andre och så tog vi två en ganska lång promenad till vårväderstorget till typ det enda stället som är öppet runt 11. Var hemma typ precis en minut efter tolv, tror inte pappa och mamma tar det som att jag var sen hem? hoppas jag inte iallafall. haha.

men nu ska jag faktiskt gå och lägga mig och kolla på tv och försöka sova för imorgon bitti ska jag upp till läkaren igen för den jäkla penicillinen har inte hjälpt någonting. jag har fortfarande otroligt ont i örat och imorgon är sista dagen jag ska äta kuren. Jag skrev dessutom fel förut, sov 15 jäkla timmar inatt. det är sjukt! jag är inte ens trött nu.. men ändå så måste jag sova ju. jaja, jag får iallafall försöka, ska ge er kvällens outfit iallafall innan jag går och lägger mig :)
Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


sara

Svar: Jaha där ser man...

jag kanske går med ändå. I såfall lägger jag till dig.



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:30:27 | URL: http://saaralii.blogg.se/
Kinga Dukaj

åh, eller hur!

de e edward från twilight som sjunger..

duktig skådis, ja, men vilken mysig candlelight-röst han har...



ja men klart att jag gör de!



kram o god natt!



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:34:22 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: