2009-02-18
 00:02:07

bara snack..

Jag som tyckte att allt började bli bra, jag mådde inte dåligt dygnet runt längre.. men så varje gång jag känner att det börjar bli bra och jag känner att allt börjar lösa sig, nej då ska det komma något nytt problem ska ska rubba allt i min hjärna. Alltid ska jag ha något jobbigt i tankarna, alltid.. alltid behöva gå runt och må dåligt och tänka på en massa problem som jag måste försöka lösa på bästa sätt. Jag orkar inte med sånt här mer, vill bara åka härifrån och när jag kommer tillbaka vill jag bara att alla problem ska vara borta, att någon löst dom för mig.. jag behöver en semester från mitt liv. någon som har förslag på hur man kan ha det :S?
Nej jag ska sluta drömma, får helt enkelt ta tag i problemen och lösa dem och vänja mig vid att få nya så fort de gamla börjat lägga sig.. en sak man får lära sig att leva med.. vill bara att allt ska lösa sig och att jag ska få må bra i iallafall några dagar.. få känna på riktig lycka kanske? Jag är lycklig, jag lovar det är jag. Men man kan ju alltid vara lyckligare och man kan alltid önska att man mår bättre.

Ne nu ska jag sluta tjöta, jag var bara tvungen att få skriva av mig lite.. förlåt. hoppas att ni kan förlåta mig (: haha.

Nu är det bädden som väntar, hoppas på en icke sömnlös natt inatt.. vi får väl se. GODNAJT! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: