2009-02-08
 11:28:30

brahults nypressade apelsinjuice

hej på er.

jag kom hem för en liten stund sen, har fortfarande ont i örat och det var ett mirakel att jag somnade hos yusra inatt/imorse. smärtstillande är min bästa vän just nu iallafall!

Jag hade svin trevligt och roligt hemma hos Yusra igår. Hade vart ännu bättre om inte jag vart sjuk, men det blev bra ändå :) orkar inte berätta om allt som hände, men var kul att träffa mike den korta studen han var där för det var jävligt längesen man såg den snubben. han verkar inte ha förändrats någonting, haha :) detsamma med jimmy som var där rätt länge, men den killen är den snällaste och roligaste killen jag någonsin träffat. Var jättetrevligt att träffa honom igen, var jävligt längesen innan.

Nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med gottegrejer + smärtstillande. haha. (juicen jag köpt är så jävlans god! och nyttig, haha.)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: