2009-02-11
 18:54:08

Danmark

H e j s a n S v e j s a n !

Förlåt att jag inte bloggade igår när jag kom hem men det var något fel på mitt internet eller så var det fel på blogg.se, men jag har ingen aning. Jag försökte få det att funka men gav tillslut upp för jag kände att jag var tvungen att gå och lägga mig och jag tjänade ingenting på att försöka få igång något som jag ändå inte skulle lyckas med. haha. Jag testade iallafall när jag vaknade imorse men inte ens då funkade det. så jag gjorde mig iordning snabbt för skulle ju åka till Danmark :) Så jag och pappa åkte för att hämta mormor, kajsa, alex och jasmin klockan kvart över 8 så jag var uppe och hoppa tidigt imorse, åkte danmarksbåten fram och tillbaka och var i danmark i ca en timme kanske. Jag hade trevligt iallafall, förutom att mina kusiner är två skitungar för det mesta, haha. Men jag spelade jävligt mycket och spelade väl upp typ 250 kronor, vann lite då och då men spelade ju tyvärr upp dt med. så gick ju back, men 200 av dem hade jag fått av min fader så det kändes ändå lugnt.. men jag köpte godis och sånt gött för nästan 200 kronor också...men..ah..jaja.. man är bara i Danmark en gång som min moster sa förut. haha.

Nu ska jag snart äta middag även om jag åt typ precis innan båten var framme, men det kunde ju inte min fader veta så nu har han gjort mat och jag får ju vara snäll och äta nu då. hehe ^^
Efter jag ätit så ska jag faktiskt ta och lägga ut gårdagens outfit, jag skulle ju visa er vad jag hade på mig men allt ska ju alltid krångla så fort jag lovat någon nåt. så de kommer snart =) ...(om inget krånglar nu med! haha)

Puss så länge <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: