2009-02-10
 10:56:16

Danmark

Jag längtar tills imorgon! Ska åka iväg med min mormor, mina kusiner och min moster till Danmark. :) Det ska bli så skönt att komma härifrån under en dag. Helst hade jag velat åka härifrån några dagar, men en dag får duga nu. Kommer bli skoj iallafall :) Kommer väl slösa en massa pengar bara, haha. får hoppas att man vinner något på maskinerna på båten, önska mig lycka till? hehe

Några som vill göra något ikväll? :) Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


jane

hej vill du få tusentals besökare till din blogg jättensabbt helt gratis???tar bara några sekunder....gå då in på den länk jag har i mitt senaste god morgon inlägg!!!



PUBLICERAT: 2009-02-10, 11:10:52 | URL: http://brunettjane.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: