2009-02-23
 23:09:27

Devil in me

Godkväll, andre gick typ för 10 minuter sen. Jag sitter och lyssnar på musik, just nu är det Kate Voegeles låt Devil in me som spelas i hörlurarna. Jag har fastnat totalt för den låten, den är så underbar och skön. Ta och lyssna på den vetja! Den här Kate Voegele är riktigt bra ska ni veta! =)

Nej jag kommer på mig själv att skjuta på tiden hela tiden, jag gör en massa saker när jag i självaverket borde sätta igång med läxan till ljudtekniken imorgon. Har ju inte ens börjat! :O så nu måste jag fan komma igång, ska bara kolla igenom några synth ljud, men fan det tar tid. och jag skulle hellre vilja sitta här med bloggen och läsa andras bloggar. kanske tillochmed lägga ut bilder på bilddagboken, ifrån i fredags och lördags. Någon som är sugen på bilderna från Pizzahut med mina kära vänner Jessica, Yusra och Dennis? Eller är ni kanske intresserade av bilder från den mysigakvällen jag hade med Camilla och Andre i söndags? Haha, ni som läser min blogg har ju sett bilderna från pizzahut, men bilderna från myskvällen kommer någon dag.. kanske imorgon? för idag hinner jag tyvärr inte, även om jag hade velat..

Nej nu ska jag ta och börja med läxan, bloggar när jag är färdig! jag lovar nu, brukar ju inte hålla vad jag säger men ska nu göra det. hihi. Puss så länge <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: