2009-02-28
 01:08:11

Fredag, 27 februari.

Hej, andre är här och han ska förhoppningsvis sova här inatt. vi väntar på att klockan ska bli 02:20 så fredag den 13onde ska börja. haha. just nu finns det inget intressant på tvn, så jag kollar runt lite på internet för att få tiden att gå.
 
Vi var och handlade förut och har ätit upp allting nu, har lite vindruvor kvar som jag nog ska hämta nu när jag skrivit färdigt detta inlägget. Sen har vi våfflor och sylt kvar med som vi ska äta till frukost imorgom. mums! jag längtar tills det blir morgon redan nu, haha.

Vi låg och kollade på lets dance förut, och sen blev det en sådan där störande lång paus där man måste vänta länge för att få veta vem som åker ut. Men då var hjälp i fullgång och när de väl var slut och nyheterna började så råkade jag somna, och när jag väl vaknade så hade de redan berättat vem som hade åkt ut. och jag mådde så dålgit, det är verkligen inte kul att somna en stund och sen vakna för då mår man riktigt piss. man är helt seg, huvudvärk och man vill bara somna om. men eftersom andre är här så var jag tvungen till att hålla mgi vaken och jag kämpade verklgien med att hålla ögonen öppna, för det var riktigt jobbigt. jag kände hur dom hela tiden bara ville stängas och sova. men jag klarade av att hålla mgi vaken för jag är vaken nu och ligger här i sängen och kollar på tv med andre. Jag halv kollar som jag skrev längre upp i inlägget medans andre verkar vara rätt inne i filmen på svt1. gillar verkligen inte den kanalen, de visar typ bara skit ju. men jaja.. nu ska jag se om jag kan hitta något intressant på datorn/internet annars får det bli till att jag också kollar på den tråkiga filmen på svt1. vad gör ni den här fredagskvällen då? hoppas ni haft en underbar kväll! <3 Kram!

//Mikaela <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 3 kommentarer


Jessica Anshagen

Hej! Just nu kan man vinna underbara smycken från Pandia på min sida! (värde 600 kr!)



Kolla gärna in:

http://www.jessi.se/2009/february/tavla-om-smycken-fran-pandiase.html



Ha en jättebra dag!



PUBLICERAT: 2009-02-28, 12:37:09 | URL: http://www.jessi.se
Anonym

Hej, tänkte att du kanske ville kika in på min blogg. Jag skriver om allt som händer i mitt liv och om det tyska bandet Tokio Hotel.



Kram http://ellinorslife.blogg.se


Jennie

sv, ja hon var bra så det håller jag med om! :)



PUBLICERAT: 2009-02-28, 23:10:11 | URL: http://unreal.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: