2009-02-25
 10:48:12

from school

Hej, sitter i skolan, klockan är kvart i 11, bara en kvart kvar sen är det lunch, och jag är riktigt hungrig! så hoppas den här kvarten går snabbt =) Klockan 12 har vi ensamble och jag vill vekrligen inte, efter omständigheter som hände igår så känns det inte som att det kommer gå bra. men vi får väl se.. jag ska iallafall göra mitt bästa, och mer kan jag inte göra.

jag bloggar senare om jag hinner! och om min dator funkar hemma, för jag har lämnat in min macbook nu på lagning och man vet ju aldrig om min stationära dator där hemma funkar. det lever när den vill helt enkelt! och hoppas att den vill det när jag kommer hem sen. haha. Puss på er iaf! <3

my lovely school / 2 kommentarer


[ t a k a i . b l o g g . s e ]

Hur är allting annars då? <3



PUBLICERAT: 2009-02-25, 15:15:11 | URL: http://takai.blogg.se/
Anonym

Du var jätteduktig på ensemble lektionen idag. Jag är ledsen om du tog det som att jag inte ansträngde mig lika mycket på din låt, men eftersom daniel inte hade hört "you had me" på så länge, så har jag varit så rädd att han kanske ville ta bort den helt och hållet. Och då skulle all träning vara förjäves. Jag vet inte vad som hände mellan dig och Rocio igår, men jag ser att du försöker jätte mycket. Jag har varit otroligt sjuk under dom senaste dagarna och är glad att jag överhuvudtaget kunde vara med på ensemble lektionen idag. Hoppas att du kan förstå mig. Ville inte skapa någon konflikt. kramar /Sandra.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: