2009-02-16
 00:19:23

Godnajt!

Godkväll, andre gick för en liten liten stund sen. Vi har vart hemma hos mig typ heeeeela dagen. Kollat på tv och allmänt bara varit. Runt halv sex körde pappa ner oss till Wieselgren för att köpa mat, blev varsin kebabtallrik och så åkte vi hem och åt de. Fyfan måste jag säga, fyfan vad gott. Har inte blivit så mätt på länge, de är verkligen inte snåla med maten där iallafall och gott är det iaf! :D så jag rekomenderar det verkligen ! :) Efter ätandes la vi oss och kollade ännu mer tv, efter det fixade vi en massa teman som tog en flera timmar, så nu har jag en massa coola teman på mobilen. Har velat ha det rätt länge nu men aldrig orkat ta tummen ur röva och fixa det, men nu hände det! Med Andres hjälp :D

Fixade tillexempel, nalle puh, ariel, svampbob fyrkant, massa andra coola, kan helt enkelt inte förklara alla men en del var riktigt snygga faktiskt :)

Nu ska jag välja ett tema, läsa igenom några bloggar och sen gå och lägga mig. Dags för skola imorgon igen, känner att jag egentligen inte har någon ork alls.. men vad ska man göra när man tyvärr är illa tvungen att gå dit? Helt enkelt, bara att gå dit och kämpa sig igenom hela dagen och sen vara glad över att få komma hem. Någon som har tips på hur man klarar sig igenom skoldagen lättast?

Godnatt, sov gott :) <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: