2009-02-26
 00:31:01

hälsning till sandra söderlund.

Hej, eftersom jag har lämnat in min bärbara dator nu så kan jag inte ligga med datorn i sängen så jag tänker bara skriva detta blogginlägget och sen lägga mig i sängen och läsa och tillslut sova..

vill bara skriva en hälsning till sandra och ni behöver inte läsa, haha..: Det är lugnt för vad som hände idag under ensamblen.. lite jobbig situation bara eftersom samma sak hände dagen innan då jag och rocio rök ihop. jag har verkligen försökt att klara min låt och jag har haft jättesvårt med den. och när jag väl börjar känna mig ganska trygg så fick jag liksom höra igår av rocio att jag inte gjorde bra ifrån mig, och att jag gjorde min låt dåligt. men det har jag släppt nu efter att jag och rocio pratade tidigare idag, men att samma problem hände igen att jag fick stå och sjunga själv, rocio hjälpte mig lite men det var inte i närheten av vad som ska vara på konserten. jag vill självklart att daniel inte ska välja bort din låt, och det tvekar jag på att han kommer att göra, jag vill inte heller att han ska välja bort min och om bara jag sjunger på min låt så kommer han välja bort min med en gång eftersom körpaketet är en sådan stor grej. så jag bara hoppas att alla hjälper alla på måndag när det väl gäller och han ska välja vilka låtar som ska vara kvar och vilka som inte ska det. hoppas att alla gör sitt bästa på samtliga låtar, och inte bara på sin egen. jag hörde dessutom att du sa till andre att jag inte behöver sura varje lektion, gjorde mig lite besviken att höra det för jag har haft det jävligt jobbigt den senaste tiden och jag har verkligen försökt att vara så glad som möjligt och verkligen försökt vara på topp hela tiden. ´men vi släpper detta nu och får hoppas att vi sätter samtliga låtar på måndag! lycka till!  =)

Sandra är inte inne på msn och jag kommer inte ihåg vad hennes blogg heter, så jag var tvungen att svara på hennes kommentar här i bloggen. får hoppas att hon läser det bara. så sandra lämna en kommentar om du läst det, så att ja vet ;)

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa, hoppas alla haft en bra dag! kram <3

Music / 2 kommentarer


Jennie

Hoppas du får en fin dag :) kram



PUBLICERAT: 2009-02-26, 10:59:11 | URL: http://unreal.blogg.se/
Sandra Söderlund ...

Hej stumpan! Först och främst så vill jag bara säga att det var fel utav mig att slänga ur mig en sådan komentar till andre (att du varit sur). Men jag blev så otroligt besviken över att att få en spydig komentar kastad på sig. Det var inte vad han sa som var felet, utan hur han sa det. Och jag känner inte att jag var värd det just då, hade jag inte varit så trött och sjuk som jag är just nu så hade jag nog bara sväljt det. Men kände väl att jag hade gjort mitt bästa som varit med. Men jag skall absolut hjälpa till och sjunga mer på din låt. Vilar rösten nu men så fort jag kan ta ton så skall jag fixa med stämmorna. Jag tycker crazy är en gör bra låt, hade till med kunnat tänka mig lead på den istället. Jag ska göra mitt allra yttersta för att få saker och ting att gå ihop. Du sa att du har mått dåligt och haft det jobbigt osv? Isåfall så är ska du iallafall veta att du inte är ensam om det /=, har också haft en hel del under den senaste tiden. Men jag ska försöka komma imorgon, isåfall ses vi då! ta hand om dig mickis! kraaam :).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: