2009-02-17
 23:53:41

har kommit igång med träningen igen.

Jag tränade för första gången på väldigt länge idag eftersom jag har varit sjuk. Är fortfarande sjuk men jag kände att jag bara var tvungen till att börja träna igen, jag känner mig så mycket bättre då, mår bättre, sover bättre, orkar mer och jag kan fortsätta rabbla upp bra saker med att träna. Så därför har jag börjat igen :) Och känslan efteråt, när jag var klar, den var så underbar. Jag kände mig så trött men ändå så pigg. Kände att jag för en gångs skull hade gjort något bra, inte bara ätit en massa skit och inte fått någon träning gjord, nej jag kände att nu ska jag börja komma igång igen, känna mig riktigt duktig och tjäna något på vad jag gör. jaja, hoppas ni förstår min mening med vad jag skrivit nu. haha. allt blev säkert en hel röra, men jag orkar inte göra om det. så nöj er med vad ni får. ;)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: