2009-02-02
 14:05:58

home..

H e j s a n .

Idag är jag hemma, kände att jag verkligen inte orkade skolan.. mår dåligt på alla sätt och vis, o skolan fick offras då..tyvärr. Andre berättade att de har prov nu så det missade jag ju, både positivt och negativ.. Våran lärare hade bara sagt att det kan bli ett prov närsomhelst, men dum som jag är så har jag inte ens pluggat. jag sitter faktiskt och gör det just nu. Så lite duktig känner jag mig som pluggar när jag mår dåligt.

Jag känner att jag är hungrig så jag ska alldeles strax ta något att äta. Frukost klockan 2? normalt? no.. konstigt att jag är hungrig? nej inte så.. haha.. efter maten blir det lite mer plugg och sen pianospelning. yeah!

Jag bloggar senare ! <3

haha shit så snygg jag är xD
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


Leia

Ha en fin måndag =)



PUBLICERAT: 2009-02-02, 14:36:15 | URL: http://onlyforever.blogg.se/
Dennis

Segt å må dåligt =/ jag har inte haft den bästa dagen heller. krya på dig <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: