2009-02-12
 16:51:41

HosAndreStärnman!

Hejsan :)

Vad gör ni? Själv är jag hos andre och han sitter och äter glass och jag sitter här och bloggar och pratar med Cim på msn. Samtidigt somj jag kämpar med detta jäkla tangentbordet, mellanslag funkar ju knappt inte,manmåste ju varasvin hårdhänt för att det ska funka och såmåsteman pricka i mitten av mellanslagstangenten. Men jag ska inte ge upp xD haha

Andre sjunger så otroligt fint här bredvid mig också, med jättefin engelska! Han är jätteduktig :D

Jag bloggar senare ikväll för om ungefär en timme ska jag åka till Partille med mamma,mormor och kajsa och kolla på en lägenhet :) Så vi hörs sen <3 Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Fanny

Jaaa exakt som min! Dom kanske är syskon? haha kramis!



PUBLICERAT: 2009-02-12, 21:17:11 | URL: http://fannybillefalt.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: