2009-02-21
 18:27:57

KATE VOEGELE <3

Hej allihop!
Jag håller just nu på och försöker göra mig iordning för ska åka iväg till Camilla, det ska bli en trevlig kväll. Melodifestivalen, massa gott och film. Andre ska med, och julia o jimmy kanske kommer :) trevligttrevligt!

En tjej i en utav bloggarna som jag följer tipsade om Kate Voegele, det är en tjej som är med i mitt kära OneTreeHill och fan vad grym hon är . Jag totalt älskar hennes röst, Devil in me och Wish you were är två helt otroligt bra låtar! :) Lyssna på henne!

Nu ska jag göra mig iordning snabbt, pusshej! <3
Music / 2 kommentarer


[ t a k a i . b l o g g . s e ]

SVAR;

WOOOHO! :*



Har lagt till dig nu :>



PUBLICERAT: 2009-02-22, 12:46:16 | URL: http://takai.blogg.se/
Anonym

www.glamoroustwilight.blogg.se är en blogg för dig som gillar twilight och vill veta mer nyheter. Om du tkr hennes blogg är svår att komma ihåg så följ henne påå blogglovin! kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: