2009-02-15
 14:17:02

Kebabtallrik, och en massa annat gott.

Hej. Vad gör ni och vad hittade ni på igår? Själv passade jag min kusin (Jasmin)  hela dagen. Andre kom senare och var med oss och sen åkte vi och mötte Camilla på Wieselgren och köpte en kebabtallrik och massa gött på coop eller vilken affär det var, haha. Efter vi hade handlat allt gött åkte vi hem till mig för att kolla på melodifestivalen. Efter det åkte Camilla hem och jag och andre gick och lämnade jasmin. Väl hemma hos mig skulle vi koll apå "En djävulsk romans" , en utav mina favorit filmer :) Men jag somnade och så sov Andre över :D

Vad tyckte ni om Melodifestivalen igår? Gick rätt personer vidare? Om inte, vilka tyckte ni skulle gått vidare? :)
kram! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: