2009-02-09
 21:51:52

kvalster

Tja.

Den känsliga, och tjejiga Dennis Honkanen är här. Jag åkte till stan förut, och fick handlat det jag ville. Kom till stan kvart i 7 och hann laga min klocka och handla en kjol på H&M, måste tillägga att det var med hjälp av dennis jag hann, så tack. blev sen en pommes och en glass på McDonald´s och sen hemåt. nu har vi bara vart hemma hos mig och pappa demonstrera lite med sin uber coola dammsugare, usch säger jag bara! Den är svin bra, men usch han skulle dammsuga min säng och visa hur mycket jävla kvalster bajs jag hade i sängen och det var bland det äckligaste jag någonsin sett. Man har inte stor lust att lägga sig i den sängen nu men sen kommer man på att den är renare nu än vad den var innan så nu ska jag bara byta lakan, och allt annat och då har man kanske lite större lust att lägga sig sen :p

Nu ska jag se till så vi hittar på något skoj, sen ska jag följa dennis hem och sen träffa Andre en stund. Ha en trevlig kväll! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 4 kommentarer


Sara

Svar: Jag har inte så stor koll på sånt här.. Hehe men äsch jag besöker dig lite då och då istället. Jag håller koll ändå ;)



PUBLICERAT: 2009-02-09, 23:48:34 | URL: http://saaralii.blogg.se/
Kinga Dukaj

Hejsan!

Jag har en tävling i min blogg!



Du har chans och vinna din drömdesign!

Klicka in på min blogg och var med och tävla!



Jag är duktig på bloggdesigner, så du kommer inte att ångra dig!



Lycka till!

Kramar Kinga



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:12:25 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Kinga Dukaj

vad roligt! då är du med o tävlar!

vinnaren presenteras den 24 februari!!



kramar kinga!!!

lycka till =P



PUBLICERAT: 2009-02-10, 00:22:42 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/
Dennis

Känsliga? du tuggade ju mig i armen :O



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: