2009-02-09
 17:15:55

ligger fortfarande i soffan...

... med datorn i knäet och känner mig jätteseg. fyfan! nej jag ska faktiskt ta och gå ner till badrummet nu, sätta datorn på bänken och starta min musik och lägga mig i ett varmt bad med massa ljus runt och massa badskum och annat skönt! låter det inte som något jätte underbart? det tycker iallafall jag :)

Detta jävla vädret och massa annat får mig att känna mig så jäklans nere, det får mig att inte orka göra någonting. känns verkligen jobbigt. att klockan bara är 5 och det börjar redan bli mörkt ute? jag orkar inte med det längre, längtar till sommaren då man kan gå runt i bara shorts och linne, eller kjol och linne utan att frysa, nu måste man gå runt i varma skor, långa byxor, linne, varm tröja, och tjock jacka.. vill att det ska blir sommar så att det är ljust ute mycket längra och att man kan sitta ute med vänner och bara prata i timmar och inte behöva vara inomhus eller gå på bio varje dag och slippa slösa en massa pengar på samma sak hela tiden. Ge mig sommar och det är NU!

Nu kallar badrummet på mig :)
bloggar senare :D


Detta är några av dom bästa människora i världen! :)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Sara

Svar: Det var så lite så.. vad är det för ngt ?



PUBLICERAT: 2009-02-09, 17:33:00 | URL: http://saaralii.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: