2009-02-26
 12:53:14

massor att göra!

Hejsan på er mina få läsare. jag sitter i skolan, har lånat andres dator och hela klassen har matteprov, känns skönt att jag redan gjorde det innan jullovet. men det blir dags för mig att ha prov på geometri och det istället. åh, det är så många regler och sådant att komma ihåg! men jag ska nog klara det, bara det att det känns som jag har så himla mycket att göra hela tiden. ska försöka kolla nu vad det är jag måste göra.

Jag kan fortsätta hur mycket som helst, så jag får börja sätta igång med lite i taget och hoppas att jag hinner klart i tid med allting.. tack för mig! puss! <3
my lovely school / 1 kommentarer


Kinga Dukaj

Grattis! du vann drömdesignen i min blogg!



hur gör vi nu?

Jo!

läs detta inlägget:

http://kingadukaj.blogg.se/category/bloggdesign.html

(strunta i de stycke om betalning!

maila mig sen, o adda mig på msn, så ska vi nog hitta på nåt fint!



Grattis igen! Kram Kinga



PUBLICERAT: 2009-02-26, 13:23:41 | URL: http://kingadukaj.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: