2009-02-24
 08:42:40

missat den i flera veckor.

Jag är jätetrött, har ont i magen och en massa annat.. orkar inte skolan men jag bara måste ditt. för har missat ljudtekniken i flera veckor nu, pga olika anledningar. så jag måste dit.. har missat min egen ljudteknik så jag får gå på den andra klockan 09:50. fan..  men det är gött att det bara är ljudteknik och datorkunskap. och idag har jag piano med, så jag har bara de tre lektionerna sen slutar jag. så jag slutar halv 2. vilket känns väldigt skönt! :)

sitter och lyssnar på kate voegele - devil in me. jag har blivit helt besatt och kan inte släppa musiken.. men jag måste göra det nu för jag ska börja göra mig iordning.

Puss på er! <3
my lovely school / 1 kommentarer


bella

Ja visst är som snygga, älskar att kika på tapeter. Finns så himla många fina! :o



PUBLICERAT: 2009-02-24, 09:16:44 | URL: http://bellalindberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: