2009-02-02
 00:36:36

nu får det räcka för ikväll..

Nu kännr jag att klockan har blivit alldeles för mycket och jag är alldeles för trött för att orka sitta kvar här vid datorn. så det får räcka med bilderna jag la in i inlägget innan detta. ni får fler bilder imorgon, bilder ifrån idag (:
Så nu ska jag sova, godnatt och sov gott så bloggar jag imorgon!

Jag har haft en trevlig helg iallafall, jag älskar min jasmin johansson även om hon är världens jobbigaste unge ibland! haha <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Jennie

Jag är ledig imon och på onsdag, annars jobbar jag från kl 16 torsdag till söndag :) Så hör bara av er när ni får tid :)



PUBLICERAT: 2009-02-02, 13:49:30 | URL: http://jenb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: