2009-02-02
 17:41:47

put your records on

Tja.

nu har jag spelat piano i flera timmar känns det som, har nästan lärt mig hela melodin til lput your records on. Älskar den låten :) Jag sjunger den i sången i skolan, och nu kan jag spela den på piano också så då kan jag spela och öva samtidigt. smidigt? ja :D

jag försökte ju plugga lite förut, men när pianot kom in i mina tankar så kunde jag inte koncentrera mig så jag gick och hämtade keyboardet och har inte lagt mycket tid på plugget. men det får väl lösa sig på annat vis. Ska kanske åka och sola med mamma om en stund med, skönt att ha något att göra..som inte är tråkigt, haha. om jag gör mig iordning snabbt så hänger jag med henne upp till carolina också. mamma ska dit snart men eftersom jag är långt ifrån iordning gjord så kan jag inte hänga med nu. har ju suttit i "pyjamas" hela dagen. haha.

så nu ska jag visa bilderna från i söndags för er och sen göra mig iordning :) kram! <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Sweet life style

cutie!



PUBLICERAT: 2009-02-02, 18:39:01 | URL: http://sweetlifestyle.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: