2009-02-01
 23:49:03

saturday

Igår var det lördag och som jag berättade så var Jasmin här istället för Alex. På kvällen kom Jessica och Yusra förbi. Först kom Jessica och så satt jag hon och jasmin och kollade på IceAge. Ganska rolig film det dära, även om jag sett den innan, hehe. Efter en stund kom Yusra också, och tillslut var filmen längre inte intressant, yusra och jasmin sprang runt och lekte som vanligt. Haha, yusra är som ett litet barn fortfarande, hon har inte förändrats ett skit. ;) Runt 10 skulle Jessica gå för hon skulle hem till Johanna innan hon skulle hem så jag och jasmin åkte med henne till eketrä och så mötte vi Andre där, sen tog vi en promenad till Önskeväders och så åkte vi hem till mig igen. När vi kom hem satte jag på en film, små deckarna, och jasmin somnade med en gång. klockan var då runt 12 och det var inte så konstigt att hon somnade så snabbt. men jag och andre kollade färdigt på filmen och man märkte verkligen hur dåligt gjord den var och vilka dåliga skådespelare det var. Sånt man inte la märke till när man var liten och såg den första gången. haha..

Tiden gick och jag och andre satt och snackade. Tillslut bestämde vi oss för att Andre skulle sova över så då la vi oss och pratade. tog en stund innan man somnade eftersom min säng inte är så stor så det blev lite trångt att sova tre stycken i samma säng. men vi somnade tillslut och jag sov faktiskt jävligt gott :) men blev ju bara tre timmars sömn. så det ska bli gött att lägga sig snart och sova.

 :)



Vi åt lite för mycket gott igår! haha..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: