2009-02-17
 12:30:25

Shopping, openoffice och dator.

Igår var jag i skolan, efter det gick jag och andre till stan. Jag fick shoppat lite smått, ett par mjukisbyxr, en lite längre mjuk stickad tröja som är skön att bara ha hemma, och smycken. Halsband, fyra par småörhängen och sen ett par medelstora ringar med mönster på. (RIngarna och halsbandet var i samma mönster.)
Jag lägger in bilder när jag fotat det senare idag, för nu är jag i skolan och grejerna är hemma. Mjukisbyxorna och halsbandet har jag med mig men orkar inte fota det just nu, kan dessutom inte göra dt nu m
itt på lektionen. haha

men nu ska jag ladda ner openoffice som alla andre så jag bloggar senare.

Jag ska nog lämna in min dator. hur ska man klara sig utan den, haha. mitt liv?
Kram!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: