2009-02-27
 19:08:02

skor!

T j o !

Jag vet inte om jag riktigt har något intressant att skriva om, men jag drog iallafall med Andre till stan efter att han hade slutat på ljudtekniken. VI gick till din sko, men skorna som jag letade efter fanns inte kvar där så jag ringde mamma och hon sa åt mig att åka till Backaplan och kolla, så det gjorde vi. och där fanns dom :) så nu har ja inköpt ett par skor för 99:-  helt ok pris ju! haha vadå helt ok! det är underbart bra pris, jämfört med annat som kostar typ 299:- eller 399:- eller mer. Så jag är nöjd :) förutom att jag måste inhandla ett par byxor som passar med dom! Jag lovar att visa en bild så fort jag fixat det, men jag kan inte lova att det kommer gå så fort. haha. så vi får se  när det blir! haha .

Shopping / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: