2009-02-01
 23:58:47

Söndag :)

Idag vaknade jag klockan nio av att dt var väldigt trångt. Jasmin satt upp i sängen och bara glodde och Andre hade precis vaknat. Efter det gick det bara inte att somna om. Vart Jasmin hittade sin energi ifrån förstod jag inte, för hon var pigg som fan med en gång, samtidigt som jag och andre bara låg i sängen och orkade inte riktigt gå upp.. efter någon timme drog vi oss upp och jag dukade fram en massa gott att äta till frukost, cornflakes, coco pops, bröd, mjölk, socker, skinska, smör bla bla bla. haha.. Jag gick iallafall inte från bordet hungrig, nej jag var rättare sagt för mätt. hehe :P

Efter maten skulle jag duscha och Jasmin ville också duscha så då gjorde vi det och sen gjorde vi oss iordning och sen åkte vi. Jag skulle med jasmin till hennes dans och andre skulle hem och duscha, jag satt där på hennes dans i 45 minuter och sen kom Andre dit och så åkte vi till bergakungen för att beställa biljetter till någon film. fanns inga lediga bredvid varandra på bergakungen så vi beställde till Biopalatset. Filmen började halv 4 så vi gick och åt lite på McDonald´s innan.

Efter filmen åkte vi hem till mig och jasmin hade fortfarande en massa jävla energi kvar och var en riktig pina faktiskt. fick säga till henne flera gånger att lugna ner sig, men inte lyssnade hon på det så tillslut valde jag att följa henne hem för orkade inte med henne mer, haha. Efter det låg jag och Andre bara hemma hos mig och tog det lugnt, kollade på tv och pratade. guttans!

Nu ska jag byta om! och sen visa er bilder från igår och idag och sen lägga mig och sova, för efter bara tre timmars sömn inatt så kommer jag nog sova gott inatt! :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: