2009-02-23
 00:50:18

Söndagar...

Är söndag nu och det känns förjävligt, jag orkar inte skola imorgon... känner verkligen inte för att behöva gå upp tidigt för att göra sig i ordning och åka imorgon. Men vad ska man göra? finns inte mkt att göra åt saken.. bara att acceptera som jag sagt innan.

Det finns nog ingen annan dag som jag hatar så mycket som söndagar. Jag känner typ varje söndag att jag har ångest över att det är skola dagen efter, och en massa annat. nej jag helt enkelt avskyr söndagar. vad tkr ni om söndagar? Positivt eller negativt? Självklart finns det ju alltid negativa saker och positiva saker med söndagar (med allt annat också men ah..) men man kan alltid välja om (som i detta fallet är söndagar) söndagar innehåller mest negativa saker eller positiva. Så ja, vad tkr ni? :)

Kram på er! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Camilla

fucking negativt ... orka måndagr också! -.-



PUBLICERAT: 2009-02-23, 07:45:19 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: