2009-02-03
 16:38:54

the sims och pyttepanna!


förlåt för min dåliga uppdatering.. jag har vart hemma från skolan idag, igen.. fortfarande sjuk. jag är förkyld som fan! näsan är helt täppt o bara rinner, och nyser gör jag hela tiden. jag borde ju ha kunnat uppdaterat mer än annars eftersom jag vart hemma från skolan men ska jag vara helt ärlig så har jag faktiskt suttit och spelat The Sims xD haha.. nörd som jag är! men vafan jag hade ju inget att göra, hade ju behövt plugga men efter att jag satt hela dagen igår och spelade piano och övade intervaller så kände jag inte att jag orkade det idag igen.

vet ni vad jag åt till frukost? Pyttepanna...! vet ni vad jag åt till lunch? Pyttepanna...!! haha.. Vet ni vad jag ska äta till middag nu? jo det kan ni nog gissa, ja det är sant, Pyttepanna! Tjockis eller vadå? nyttig? bra på att variera? haha. men det är gott, men så jävla synd att jag inte har några ägg och inga rödbetor. blir ju inte samma sak utan det ju. men det duger gott och väl, för det är gott ändå :)

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: