2009-02-24
 00:34:10

Träning och musik.

Nu har jag gjort läxan, kanske inte hela men jag har kollat igenom en del ljud och känner att du får det räcka för mina ögon orkar snart inte mer. nu ska jag bara kolla några få bloggar och lyssna på inspelningen från senaste sånglektionen. skulle ha gjort det för några dagar sen.

Konsert nästa vecka! Vem vill komma?

Idag gymmade jag iallafall med Camilla, det blev step-pass idag. riktigt jobbigt, men samtidigt kul. men idag kände jag att knäet börjar ta stryk igen, vi frå se nästa gång om de gör lika ont, får avgöra då om jags ka fortsätta eller inte. nästa träning är på onsdag, då blir det styrka och sedan på torsdag blir det världens roligaste afrodans. haha. nu är jag trött så ska göra de sista grejerna och sen lägga mig och checka tv, och sen tar det nog inte lång tid innan jag somnar.. nu är det alldeles för varmt här så blir till att öppna fönstret tills jag ska sova.

Godnatt på er! <3



Jag hade kul med Picasa 3 förut, haha. som ni ser så gör jag en massa annat istället för det jag behöver göra! haha.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: