2009-02-22
 22:10:49

Melodifestivalen och en massa annat.

Hejsan mina få läsare : ) haha. min syster hade på sin blogg en fråga om vilka som läste hennes blogg, lägg en kommentar så jag får se ungefär vilka som läser min blogg :D snälla? hehe.

Just nu är iallafall Andre här och han försöker koppla in mitt xbox för mig för jag fick en sådan lust att bara spela, så han får vara min slav nu för jag orkar inte fixa det själv. ;)

Jag hann aldrig blogga innan jag åkte igår men jag kan berätta lite om igår. Andre sov över i fredags natt så han var här hela dagen och runt 5-6 och fixade sig och då gjorde jag detsamma, sen kom han hit och så åkte vi till backaplan och tog en buss därifrån som Camilla var på. Så åkte vi till Hemköp och handlade en massor av gott, sen åkte vi hem till Camillas brors dotters mamma. Satte på tvn direkt eftersom Melodifestivalen redan hade börjat och så kollade vi på den. EMD och Molly gick vidare och det tycker jag var helt rätt, förutom att Mollys låt kunde vart bättre. Hon har talang och skulle kunna göra något riktigt bra. men jaja, vi gjorde inget speciellt förutom att mysa med god dricka och mat och en massa gottegrejer. Senare på kvällen/natten kollade vi på OC, camilla gick in och la sig när det var ett avsnitt kvar och när jag och andre hade kollat färdigt på alla avsnitt så satte vi på Step up. Jag bara älskar den filmen :D efter den somnade vi, då klockan var ungefär 6. :)

Imorse väckte camilla oss klockan 12 ungefär och sa att ägaren av lägenheten var påväg hem så vi gick upp och satte oss och kollade på tv, när ägaren väl kom så gick jag och andre för att åka hem.

Kram! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Camilla

tack för i lördag och söndags D de var kul! love u<3



PUBLICERAT: 2009-02-23, 07:40:18 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: