2009-02-06
 17:26:47

öroninflammation

Hejsan, vad gör ni? jag sitter här i min säng, andre sitter och har skoj o tar kort på mig och jag har jävligt ont i örat.

Dagen började med att jag vaknade runt 7 och kände att jag var så jävla trött! ville verkligen inte gå upp, men jag tog mig upp och satte på vattnet i badkaret, och la mig i sängen för att vänta på att badkaret skulle fyllas. vet ni vad som hände? jag somnade om och vattnet rann över och hela golvet blev blött! så jävla smart.. haha. men jag fick duschat tillslut, sen kom andre hit och efter en stund åkte vi till BackaLäkarhus och där satt vi i nästan 4 jävla timmar. Fick tillslut reda på att jag hade öroninflammation, och fan vad ont det gör!

hann ha en lektion i skolan, och det var sång men den blev inte så lång för förkylningen är kvar och öroninflammationen gjorde det svårt att sjunga.  efter skolan gick iallafall jag och andre till apoteket och hämtade ut min penicillin och har nu tatt de två första tabletterna i kuren. ska snart ta två smärtstillande också, för gud det gör så jävlans ont!

vad ska ni hitta på ikväll då? själv vet jag inte.. :) hoppas ni ska hitta på något skoj iallafall! :D

Kram <3

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: