2009-02-06
 01:39:40

onsdag and torsdag!

Tänkte berätta lite om vad som hänt nu onsdag och torsdag :) läs om ni vill, annars låt bli bara. haha.. logiskt!

Iallafall...
Onsdag: Gick äntligen till skolan efter att ha vart hemma två dagar pga att jag vart sjuk. (jag är fortfarande sjuk, tyvärr..) När jag kom till skolan märkte jag hur dåligt jag verkligen mådde men jag klarade mig igenom skoldagen och Andre hängde med mig hem sen. men vet ni vilken otur jag hade? jag pratade ju om att min klass hade oförberett prov i måndags när jag var sjuk så jag började ju plugga lite, men sen fastnade jag vid keyboardet och fick inte mycket gjort.. inte heller på tisdagen blev det mycket plugg gjort. Men iallafall, så klockan 12 när vi skulle ha Ensamble så tog han fram mig amanda dylan och jonte och sa att våra grupper får klara sig utan oss, för vi skulle göra prov. och jag som trodde jag skulle göra det på torsdag! så jag hade inte hunnit plugga någonting :S skit gick det iallafall.. =/ iaf, kvällen spenderades hemma hos mig med andre, var i storarummet och kollade på tv.. man måste ju passa på att använda storarummet nu när pappa inte är hemma! :)

Torsdag: Hade sovmorgon till klockan tolv, trodde jag. fick senare reda på att sovmorgonen bara hade vart till tjugo i elva, men våran lärare sa att det var okej. hade bara två lektioner, matte och historia. lektionerna gick smidigt förbi som tur var. Efter skolan hängde (som vanligt) andre med mig hem ;) haha. idag var jag tvungen till att bli klar med en musikuppgift så jag satt 5 timmar med den idag och andre hjälpte mig. jag hade inte ens börjat på den innan och jag hann färdigt! jag var påväg att ge upp, men så började jag om och så fixade det sig.

Nu är klockan snart halv två och andre gick för typ en kvart sen xD haha.. lite sent, jag vet. men det bara blev så ^^ haha.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: