2009-02-03
 16:44:12

varmt och skönt bad.

Nu sitter jag här med min kära pyttepanna, mycket fett men mkt gott! näsan rinner och läpparna svider.. tur att man har något positivt och det är ju såklart maten ;) hehe. Efter att jag ätit ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad ett tag, det är riktigt skönt ibland när man känner sig riktigt krasslig, precis som jag gör nu. ska nog åka och sola med mamma idag igen! kanske inte så bra när jag är så förkyld? men vafan, jag vill ha tillbaka min solbränna xD orkar inte vänta till sommaren. haha ;)



Någon mer än jag som tänker på sommaren när man ser den här bilden? åh jag saknar min solbränna! haha.. usch på vintern!
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


josephine

jo fyfan vad jag tänkte på sommaren när jag såg den :)



PUBLICERAT: 2009-02-05, 13:11:49 | URL: http://stjupid.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: