2009-01-25
 19:30:43

-

H e j s a n

Andre är här, jag kom hem för någon timme sen. Det gick bra på gymmet, rygg och mage-passet var riktigt jobbigt men klarade mig igenom det! skönt. Dance-passe var roligt men jobbigt. Tränat konditionen idag iallafall och det känner jag mig stolt över (:

Nu ska jag se om jag kan fixa håret lite och så. Ska åka om en stund (: Bio ikväll med Camilla och Andre.
Bloggar ikväll! (:

Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


FEBB

Åh va söt bild! Ja men det är verkligen så, helt sjukt :P Man läser fast det inte är kul, haha..



Nej men shit va snällt! :D kul att du tycker det, jag lägger SÅKLART din underbara blogg mikaela!



PUBLICERAT: 2009-01-25, 20:30:01 | URL: http://febb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: