2009-01-14
 22:54:29

14januari2009

Har vart dålig på att uppdatera dom två senaste dagarna, men jag har varken orkat eller haft någon att blogga om. så det har känts så onödigt helt enkelt. men nu ska jag iallafall försöka få ihop detta till ett LITE intressant inlägg iaf. haha

Idag är det onsdag, vilket innebär sådär halv lång dag i skolan. Började 08:30 med historia, som tur var gjorde vi ingen historia utan vi fick göra enkäter om maten i skolan, sen pratade vi lite allmänt och skrev upp vad vi tyckte om maten och allt som har med det att göra. Det var bara Andre som skulle anteckna men han var så lat så det fick jag göra för honom, haha. Efter historian var det dags för svenska, velig lärare det där! Först skulle de bli bokredovisningar på lektionen, men när han väl kom sa han att vi skulle jobba i svenska boken och sen helt plötsligt så skulle vi inte göra det. så det blev en soft svenska lektion för mig och de andra som redan gjort sin bokredovisning. gjorde den redan innan jullovet, då man faktiskt skulle göra den.
Efter svenskan, hade klockan blivit elva och dags för lunch, panerad fisk med potatis. min favoritmat! haha.. fisken har vart godare men den gick ner, hehe. Ensamble stod på schemat som nästa lektion, det gick väl bra. gjorde inte så värst mycket eftersom vi är inne på Rocios låt nu och det är inte lätt att köra på den dåliga jävla tråkiga låten. gud jag avskyr den! Sen slutade vi, runt halv tre kanske? Drog sedan till gymmet och drog igenom styrketräningsschemat. gick faktiskt bra. Efter gymmet har jag bara vart hemma hela dagen, och just därför jag inte haft något att skriva om.

 Jag ska börja använda min kamera igen, så ni kan börja få se lite bilder, kanske blir lite intressantare då :D

Nu blir det dags för Sex and the city och sen blir det sömn.. har lite sovmorgon imorgon iaf, känns lite skönt iallafall! (:
G o d n a t t

Finns ingen jag älskar mer en den här gullungen! <3 KUSINKÄRLEK! (L)
Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


[ t a k a i . b l o g g . s e ]

Vilken trevlig blogg du har! :]

Kolla gärna in min fotoblogg/allday-blogg eller lägg till min på bloglovin.



Ha en bra dag! <3



PUBLICERAT: 2009-01-15, 12:58:16 | URL: http://takai.blogg.se/
sandra

nahaa va söt hon va ^^



PUBLICERAT: 2009-01-15, 15:03:14 | URL: http://sandraliksom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: