2009-01-02
 12:52:19

2 januari, gävle.

Hejsan.

Jag är fortfarande i gävle, igår badade vi tunna. gud det var så jäkla varmt och skönt så det är inte sant. så jävlans mysigt :) fast när man skulle i och när man skulle upp till huset, GUD vad kallt! springa i snön :S utan skor! fyfan. men kul var det.. alex var jobbig när vi var i tunnan så jag lyfte upp han, hoppade efter och drog ner han i snön och sen lyfte jag i han i vattnet igen. han skrek som en jävla gris xD men rätt åt honom! men fy vad kallt det var att rulla sig i snön när man precis hade vart i varmt vatten! men som sagt det var jävligt kul, mysigt, skönt och en rolig upplevelse :)

Jag har det kul här i gävle men saknar vissa människor därhemma :) men är skönt att komma hemifrån ett tag, slippa tänka på massa och bara vara här och ta det lugnt. jag behöver itne tänka på något här. vi tar det bara lugnt typ hela tiden, äter och hittar på roliga saker :) Fast imorgon åker vi hem, jag vill faktiskt inte åka hem, hade kunnat stanna här några dagar till för det är as skönt att bara vara .. vi får se hur det blir imon :D

Om en timme ska vi åka och bowla , i två timmar. sen ska vi på kina restaurang om jag har uppfattat allt rätt. mysigt och trevligt :) Peter, Pernilla och Elias som bor här i Gävle är tre underbara människor! Skit trevliga och roliga =)

Hoppas ni har det bra hemma i göteborg mina vänner xD vi syns snart! puss <3

Ha det!

jag har ju inga bilder på denna datorn att lägga upp, eftersom det inte är min dator.
 så ni får njuta av denna vackra bilden jag hitta xD


Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


camilla

Svar: BRA GULLET:D



PUBLICERAT: 2009-01-03, 21:23:39 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/
Bella

Riktigt vacker bild :)



PUBLICERAT: 2009-01-04, 00:37:35 | URL: http://contactghost.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: