2009-01-22
 00:12:57

Andra boken.

Nu har dennis loggat ut och andre kommit in på msn, ska snacka med honom en stund. Läsa lite bloggar och lägga ut bilder från bowlingen i söndags på bilddagboken. de kommer ut lite sent där, men som jag skrev när jag la ut dom här bättre sent än aldrig liksom.

När jag läst lite bloggar så ska jag lägga mig och läsa andra boken i Twlilight serien. Glömde skriva med förut att jag och andre åkte till stadsbiblioteket och hämtade ut den boken förut innan vi åkte hem till mig, satt fast i kö på bron påväg hem med. hade hänt något med någon spårvagn.. kaos typ. På spårvagnen mötte vi andres kompis, trevlig kille. Men tillbaka till boken, boken heter När jag hör din röst, jag har redan läst den men innan jag läser tredje boken så vill jag läsa om andra boken för kommer inte ihåg den exakt för det var tyå LÄNGESEN jag läste den. :) Så nu är det dags, böckerna är underbart bra! :) rekomenderar dom.

Nu blir det bloggläsningoch sen till den otroligt underbara boken! puss <3


Sånt som det inte finns någon kategori för / 2 kommentarer


sandra

nej det är hemskt. =/



PUBLICERAT: 2009-01-22, 00:30:03 | URL: http://sandraliksom.blogg.se/
Camilla

jag vill se filmen :S



PUBLICERAT: 2009-01-23, 17:40:31 | URL: http://klokacamilla.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: