2009-01-14
 00:00:48

Babbelbabbel..

Orkade inte göra nåt med kategorier. haha. alldeles för trött för sånt nu x) Så nu ska jag gå coh borsta tänderna och sen krypa ner i sängen och kolla på tv. hoppas att det kommer något bra då :) om jag snabbar mig och om jag har tur så kanske något bra börjar klockan tolv? Hoppas hoppas hoppas. fast iförsej så kommer jag nog att somna rätt snabbt ändå. hehe. Nej nu måste jag snabba mig i säng, börjar halv nio imorgon, med historia prov så jag behöver min sömn.. fy, hoppas provet går bra imorgon. får ta och läsa lite på spårvagnen imorgon. får inte glömma att lägga ner skrivhäftet bara, annars e det kört med plugg på spårvagnen! Nu ska jag inte tråka ut er mer, Godnatt och sov gott :) Skriver ett inlägg imorgon bitti OM jag hinner, annars skriver jag i skolan efter provet och berättat hur det gick eller så skriver jag när jag kommer hem. 

Förresten, fick tillbaka datorkunskapsproven idag som vi gjorde för riktigt längesen! haha. Jag klarade mig, precis! Godkänt var 55 och jag fick 56. Vadå tur? Riktig jävla tur! shit alltså.. Får tillbaka matteprovet på torsdag och får våran novell i svenskan tillbaka på fredag. längtar! matteprovet gick nog åt skogen, gjorde det innan jag ens var färdig med kapitlet, hade lite för bråttom xD men novellen har jag velat ha tillbaka HUR jävla länge som helst. jag tyckte den blev bra och jag vill veta vad han tyckte om den.

Nu har ni nog tillräckligt tråkigt, haha. GODNATT! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: