2009-01-04
 01:57:39

bilder.

godkväll, är kanske lite försent för att säga det? klockan är ändå snart 2 nu. när jag är färdig med inlägget är klockan nog väldigt mkt mer. brukar ta rätt lång tid för mig att skriva ett inlägg för jag gör alltid hundra saker samtidigt.. just nu pratar jag med dennis på msn och försöker lägga in bilder på bilddagboken. men gud det går ju jättesegt! har aldrig tatt så här lång tid innan :S nu såg jag att en bild lagts in så jag ska lägga till en ny nu.

Så, det fick bli en bild på Peter. haha.. har en massa bilder att lägga upp. blir dock inte alla. ingen som uppskattar det ändå ^^ haha. kan lägga ut några här på min blogg oxå, så kan ni hitta fler på min bdb. :)

Nu skrev Andre till mig på msn, vi pratade förut men fick slut på samtalsämnen så det blev tyst en stund. nu ska vi eller iallafall jag försöka hålla samtalet uppe. jag är trött och borde sova, men gud så tråkigt. kom ju hem idag så vill ju använda min tid till att sitta uppe och inte slösa tiden på att sova. varför ska man sova när man kan vara vaken? hihi. ^^ har jag inte rätt ? eller vad tkr ni ? Iförsej borde jag sova eftersom jag e sjuk och borde vila upp mig. men fan så tråkigt. får bli att jag lägger in alla bilder på bdb och några här på bloggen och så får jag ta och lägga mig sen. klockan kommer ändå att vara rätt mycket när jag e färdig med alla bilderna, för om det ska gå i den här takten som det går nu så är jag färdig imorgon bitti xD haha. vi får väl se hur det blir med det där.

Lägger in bilder här på bloggen sen :) Ha dt !
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: