2009-01-24
 03:31:41

Blondinbella

Lite synd att hon fick lämna Lets Dance idag tycker jag faktiskt. Jag har aldrig intresserat mig av det programmet innan och det var hon genom sin blogg som fick mig att faktiskt vilja kolla. Även om det finns jättemånga som är med som är jätteduktiga så var det ändå blondinbella som fick mig att vilja vara hemma en fredag och faktiskt sitta och kolla på lets dance. Nu när jag märkt att det faktiskt finns jättemånga som är duktiga så kommer jag självklart fortsätta titta även om Blondinbella inte är med längre.

Om idag, jag tycker att det fanns många som gjorde bättre ifrån sig än vad blondinbella och jonathan gjorde, men också några som gjorde dåligare ifrån sig. Dansare som tappade bort sig i dansen men som fortfarande fick stanna kvar, jonathan och blondinbella gjorde ändå Jiven intressant att kolla på? Eller vad tycker ni?

Tänkte välja ut en favorit, men kom på att det är nog omöjligt faktiskt. Så kan säga några som jag tycker är bra, även om jag tycker att dom allra flesta är bra :) Laila är grym på att dansa! shit hennes och hennes partners dansnummer idag var skit bra! gillade musiken och gillade dansstegen. Fortsätter hon såhär så kommer hon långt i letsdance. Nicke är också grymt bra! Och Magnus? Gud! Att man kan vara så duktig när man är så stark, jag trodde han skulle vara helt stel av sig men han gjorde det galant :) haha. Jag kan sitta hör och rabbla upp allihopa men det skulle väl bara vara onödigt, kan lika väl bara säga som jag tycker, allihopa är grymt bra! Men Laila, Nicke och Magnus är mina favoriter för tillfället! :D
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: