2009-01-03
 21:24:51

Borta bra, men hemma bäst..

Hejsan :)

Har äntligen kommit hem, efter en ca 8 timmars lång bilresa! fy alltså.. mådde illa typ halva vägen och är as förkyld, halsen kiiar och näsan är täppt som fan. man brukar ju säga borta bra men hemma bäst, men fan heller nu säger jag hemma bra men borta bäst! fan vad bra jag har haft det i gävle. så otroligt kul och mysigt. vill åka tillbaka nu..! hade gävle inte legat så långt ifrån göteborg så hade jag redan vart påväg dit nu! jag ska dit snart igen, det lovar jag !

Men nu är jag hemma iaf, ingenting att göra åt det.. as förkyld och är hungrig nu. ska nog ta tummen ur röva som man brukar säga och gå och göra lite våfflor. det hade fan suttit gött :) men jag e så slö så jag vettefan om jag ens orkar gå och göra det. ska be pappa blanda ihop smeten iaf så kan jag göra resten själv^^ han vill ju oxå ha våfflor, så halva jobbet kan han väl iallafall göra . haha..

Jag hade behövt ligga hemma hela kvällen och bli frisk, men fan det är inte kul. ska se om någon vill gå ut eller så någon timme bara så kan jag gå hem och lägga mig sen. om jag inte träffar någon så får jag ta och kolla på en film elr nåt i den stilen . kolla tv bara kanske. vi får se.. våfflor står först på listan iaf! haha.

Om jag mår bättre imorgon ska jag till stan med Yusra och Jessica. Försöka hitta det jag letar efter då istället för att vela kanske? skulle vara en bra idé faktiskt. hehe.

Jag skriver säkert ett inlägg senare, ha dt!

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: