2009-01-23
 18:25:56

Dagens köp!

Idag var jag i stan efter skolan, först med camilla och andre men sen skulle andre på gitarrlektion i skolan så han drog. då gick jag och camilla och åt varsin sallad, sen kom andre tillbaka och då drog camilla. efter det var vi i stan bara lite och sen åkte vi till eriksberg och andre köpte ett par skor :) pappa kom dit så vi fick skjuts hem, andre till sig och jag hem till mig. Men nu är andre här (: vi ska nog åka till affären snart och köpa lite gott, ska bli gott inte ätit gott sen i söndags, lite igår bara och en liten bit klubba idag men nu på kvällen ska det bli göttekväll! haha.

Detta köpte jag + örhängen.



Sport bh - Stadium
Väska -
Indiska
Chinos - BikBok
Bronzing powder -
Åhlens (köpte det till mamma för köpte ju ett sånt till mig själv igår..)
T-shirt - BikBok
Tjocktröja -
BikBok





Klocka - Ur & Penn.
Jag älskar min nya klocka! har letat jättelänge efter en och har aldrig blviit av att jag köpt någon men idag gjorde jag det! och det ångrar jag inte. Blå är en jävligt fin färg! hihi <3





Shopping / 3 kommentarer


Moniqa

snygga grejer du hitta ! :D



PUBLICERAT: 2009-01-23, 18:35:06 | URL: http://muminporr.blogg.se/
johanna

sv: haha jag umgicks med Lukas.. aldrig träffat honom så :P men tänkte han kanske visste ändå :P men tydligen inte hahah



PUBLICERAT: 2009-01-23, 18:48:27 | URL: http://johannalundback.blogg.se/
FEBB

Nej du ska inte ångra dig heller, en klocka är alltid bar att ha, snygg var den ju också ;) .



Sån där väska har jag med, high five. Love it!



Åh va mysigt, ååh BJ! love=9 Undra hur det går för blondinbella, alltid lika kul att se henne fast jag inte lsäer hennes blogg.



PUBLICERAT: 2009-01-23, 19:58:59 | URL: http://febb.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: