2009-01-25
 03:01:44

dont know what to do now

Jag har massa fler bilder men jag känner inte att det är värt det att lägga ut bilderna, ingen som har någon glädje av de ändå. De flesta bilderna kommer väl komma ut tillslut ändå :) ni har iallafall fått se de flesta, och jag har iallafall suttit och skrattat åt mig själv. det händer oftast när jag är trött, och det har hänt typ VARJE dag den senaste veckan. Jag behöver faktiskt seriös hjälp, haha. Som ni kanske märkte på dom senaste bilderna jag la ut ^^ haha.

Jag som hade planerat att fixa min design och kolla på en film till, nu är ju klockan redan tre ju. Designen får vänta tills en annan dag, då jag orkar sätta igång min stationära dator för att använda Picasa. Just nu orkar jag inte det för jag la mig precis i sängen med datorn (: jätteskönt verkligen. har suttit i datorstolen sen jag kom hem förut.. det är några timmar det där. Nu ska jag antingen kolla på en till film eller läsa. Ja kommer säkert i slutändan inte göra något av det, för sätter jag på en film kommer jag känna hur ögonen kommer att vattnas och bara vilja stängas och sova. men det får väntas och se. blir nog lite mer datorn innan det ändå.

Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: