2009-01-28
 11:11:44

EN TRÅKIG LISTA

STEG 1
Namn: Mikaela Jacobsson
Bor: Göteborg
Ögonfärg: Grön
Hårfärg: brunt
Skostorlek: 39-40
längd: 170
Höger eller vänsterhänt: högerhänt

STEG 2
Skor som du bar idag: har inte kommit ut än, men det blir nog uggs (:
jacka som du bar idag: fortfarande itne kommit ut än, men det blir väl min everest eftersom det är den enda jag har, haha.
Dina svagheter: oj, massor.
Rädsla: många.

STEG 3
Första tanke när du vaknar: har jag fått sms?/hur mkt är klockan?/åh inte skola!
När somnar du: mellan: tolv och två.

STEG 4
Pepsi eller Coca Cola: coca cola!
McDonalds eller Burger King: Mc Donalds!
Adidas eller Nike: spelar ingenroll
Lipton Ice Tea eller Nestea: inget
Choklad eller vanilj: choklad såklart!

STEG 5
Svär du?: jo det händer väl
Sjunger du?: ja typ all the time xD
Duschar du varje dag? oftast
Röker du?: nej
gillar du skolan?: ja faktiskt.
Tror du på dig själv?: nej
Kommer du överens med dina föräldrar?: oj...försöker iallafall?

STEG 6
Har du under den senaste månaden:
Druckit alkohol? ja..
Rökt?: nej
Shoppat?: ja!
Ätit en hel ask müsli?: haha nej usch
Ätit sushi?: nej, usch!
Stått på scen?: nej
Skejtat: nej
Bakat?:  nej men jag vill :D
Stulit något?: nope
Ljugit? jo det har jag nog..
Kysst någon?: ja :p
Kramat någon?: hela tiden!

STEG 7
Har du någonsin:
Däckat eller varit jättefull?: nope
Blivit kalladra?: what? jag funderar på om det ska stå Blivit kallad hora? och det är en rätt stor chans att det ska stå det men någon har vart rolig och tatt bort? är jag helt uteoch cyklar?
Blivit nerslagen? nej 
Busringt någon?: jodå, för många ggr ^^
Gjort något som du ångrade?: ja allt för mkt
Fått IG i nått ämne eller på något prov?: ja matteprov i åttan och enn historiaprov förra terminen.

STEG 8
I framtiden..
Namn på barn? har jag inte funderat på ännu
Hur vill du dö? utan smärta
Vad vill du bli när du blir gammal? hmm..?

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? det finns några stycken och de vet nog om det.
Antal CD-skivor du äger? haha no idea x)
Antal piercings?: öronen?
Antal tatueringar?: har inga.
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: en eller två.
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: