2009-01-31
 00:16:09

ett löfte lyckas jag hålla iallafall.

Godkväll, jag funderar på att faktiskt gå och lägga mig. Antingen ta med mig boken, När jag hör din röst, eller så lägger jag mig och kollar på tv. vi får se om en liten stund (:
 
Tänkte uppdatera er om hur det går med mina löften.. vi kan ta tre stycken nu.

1. Sluta bita på naglarna - gud jag har faktiskt lyckats! det var lite svårt i början, och Andre skällde på mig hela tiden, haha. men jag har verkligen kämpat nu och nu ser man resultat ;) haha. iallafall på några naglar! resultatet både syns och känns. jag är där och pillar hela tiden men ska försöka sluta med det oxå, annars blir dom så mjuka och kommer ramla av till slut. men jag är stolt över mig själv! Känns mycket trevligare  med fina naglar än fula avbitna naglar som alltid gör ont för att jag bitit för långt in.
2. Godis slut och dra ner på onyttigt - ojdå! jag höll mig en vecka, men denna veckan har allt gått neråt.. fyfan.. nu lovar jag mig själv på nytt igen! denna helgen är sista, sen börjar vi om från början igen, onyttigt och sött på endast fredag och lördag! tar jag något på någon annan dag i veckan så får jag offra antingen fredagen eller lördagen. jag ska verkligen kämpa för detta nu! för det är något som jag verkligen vill och som jag verkligen behöver. så jag ska tamejfan klara det!
3. Städa mitt rum och faktiskt hålla det rent i minst två veckor.. - jag har verkligen försökt! städat har jag gjort några gånger men det blir lika stökigt med en gång ändå. men nu när vi ändå ska flytta så har jag tänkt att detta löftet ska jag börja att hålla då. för när vi flyttar så kommer jag göra iordning allt jättebra och så ska jag hålla det så :) känns lite onödigt att storstäda så som jag gjort dom senaste gångerna när vi ändå snart ska flytta härifrån.

jaaaaaa, nu ska detta hållas! naglarna ska jag fortsätta hålla obitna, haha. godis och onyttigt endast på fredag eller lördag och städningen och att hålla det rent kommer med flytten (: Låter bra detta tycker jag! hehe.

Nu är det dags för sängen, blir till att läsa ett kapitel och sen kolla på tv och smsa.. samma varje kväll! haha.
Godnajt ! <3



Som sagt, det syns ändå lite (: bilden är ganska dålig men lite ser man. och jag är stolt över mig själv! trodde inte jag skulle klara det alls :D gratta mig nu då? hahahaha..
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: