2009-01-13
 23:49:28

fail

Hejsan. ligger i sängen med datorn i knäet. riktigt skönt faktiskt. men jag har en så otroligt jobbig känsla, tror den handlar om att det känns som att historieprovet imorgon kommer gå åt skogen. Jag har pluggat, men jag gillar verkligen inte historia och då är det inte lätt att lära sig det heller. Men jag kan inte göra mer än att göra så gott jag kan imorgon helt enkelt. kan inte göra mycket mer än det.

Blev ingen konditionsträning idag som jag hade tänkt mig, för det första hade camilla inga kläder med sig och när jag väl skulle gå dit så kände jag verkligen inte att jag orkade så det sket sig. Blir styrka imorgon istället :) När jag kommer hem ska jag försöka städa mitt rum igen, gick inte som jag tänkte mig. Skulle ju hålla det rent, i minst TVÅ veckor.. höll inte ens en vecka.. haha.. men nu ger jag mig själv en ny chans :) önska mig lycka till? haha. skulle jag behöva! haha.

Nu ska jag se om jag kanske kan fixa lite kategorier här på bloggen. testa lite kanske^^
Sen ska jag nog lägga mig och försöka sova :)
G o d n a j t !



Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: