2009-01-10
 00:57:18

får bli en dagens... brist på saker att göra!?

D a g e n s :
l å t - S e v e n  Y e a r s - N o r a h  J o n e s
k l ä d s e l - T i d i g a r e : J e a n s , l i n n e & t j o c k t r ö j a . K v ä l l e n : J e a n s , l i n n e , p i k é  : )
d u s c h - I n n a n  b i o n .
f r i s y r - F ö r s t : T o f f s . K v ä l l e n : U t s l ä p p t  m e d  " b u l l e "  p å  h u v u d e t .  
h ä n d e l s e -  O r k a r  i n t e  t ä n k a  e f t e r  s å  d e t  f å r  b l i  n ä r  J o h a n  s a  H e j  t i l l  a l l a  s o m  k o m  i n  p å  M c D o n a l d ´ s !
v i l l  h a - P e n g a r  s å  j a g  k a n  k ö p a  m a s s a  k l ä d e r  o c h  a n n a t  k u l !  
t r å k i g a s t e -  T i d e n  m e l l a n  m i n  t u r  t i l l  b a c k a p l a n  o c h  s t a n  d å  j a g  b a r a  s a t t  h e m m a.
r o l i g a s t e -  J o h a n !  J a g  b e h ö v d e  i n t e  e n s  t ä n k a  u t  e t t  s v a r  d ä r !  
k ö p - K o k o s b o l l !  
g o d i s - S u r a  p a t r o n e r  e l l e r  v a d  f a n  d o m  n u  h e t e r ,  h a h a !
h u m ö r -  U p p  &  n e r  . . . . .
l y c k a -
  A t t  d e t  ä r  F R E D A G ! ! !   = D

Mobba mig nu inte för hur jag skrev, jag har ju inget annat för mig säger jag ju ? Tycker ändå att det ser snyggt ut, men nu har ja ont i armen efter att ha skrivit såhär ^^ så nu ska ja vila den lite.. Andre får nöja sig med långsamma svar, duger inte det så bajs på honom xD . H A  D E T !  < 3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 0 kommentarer



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: