2009-01-31
 00:26:28

Filippa.



Barnpassningen i partille idag gick bra, hon grät lite men tillslut blev hon glad och satt och skrattade i soffan bredvid mig. Tillslut somnade hon i mitt knä och då bar jag in henne i sin säng :) Jag satt iallafall och kollade på lets dance. man märker att alla börjar bli bättre och bättre. lite skrämmande det som hände magdalena. jag som tyckte att hon var jätteduktig! hade velat se mer av henne. hoppas hon blir bättre iallafall!

Nu ska jag sova iallafall, ska försöka lägga mig ordentligt i sängen, har svin ont i ryggen från Afrodansen igår. så får ont vad jag än gör, så måste försöka hitta någon skön ställning i sängen. och gud vad jag vill ha en ny säng kom jag på nu! hoppas det blir en ny när vi flyttar (: hihi.

GODNAJT! <3
Sånt som det inte finns någon kategori för / 1 kommentarer


Minaya

Gonatt då..



tack så mkt.. Du kan va vacker ... hihi



PUBLICERAT: 2009-01-31, 00:40:40 | URL: http://minaya.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: